domingo, 11 de agosto de 2019

Cuquiello xoven en Peñes

Los cuquiellos xóvenes paren estos díes polos praos d'Asturies, a la gueta de canesbes pa xintar. Esti atopelu hoy nel Cabu Peñes. Tien una nel picu.

Los jóvenes de cuco sedimentan estas fechas por los prados asturianos, en búsqueda de orugas con las que alimentarse. Este lo encontré hoy en el Cabo Peñas. Tiene una en el pico.



Los cuquiellos xóvenes son la mayor preba de que les rutes migratories de les aves tienen una base xenética. Nun hay que escaecer que nun entren en contauto con los padres enxamás. Les femes de cuquiello ponen los güevos nos ñeros de paxarinos pequeños, y non tienen falta crialos dempués. 

Los cucos jóvenes son la mayor demostración de que las rutas migratorias de las aves tienen una base genética. No hay que olvidar que no entran en contacto con sus padres jamás. Las hembras de cuco ponen los huevos en los nidos de pequeños pájaros, y no necesitan criarlos luego.




En cuantu deprenden a esnalar son capaces de orientase solos pa viaxar a les zones onde pasen la seronda y el hibiernu, que tan en África al sur del Sahara. Los que pasen por equí de xuru vienen del oeste d'Europa y les islles britániques.

En cuanto aprenden a volar son capaces de orientarse solos para viajar a las zonas donde pasan el otoño y el invierno, que están en África al sur del Sahara. Los que pasan por aquí seguro que proceden del oeste de Europa e islas británicas.






No hay comentarios:

Publicar un comentario