lunes, 24 de octubre de 2016

Invasión de raitanes

Cada año, nel mes d'ochobre, lleguen a Asturies raitanes abondo, sobremanera  al llitoral.  Pue dicise sin mieu a equivocase que son munchos millares los que enllenen la franxa costera, nos bardiales, tierres de llabor, sebes, etc.

Cada año, en el mes de octubre, llegan a Asturias multitud de raitanes, sobre todo al litoral. Se puede decir sin miedo a equivocarse que son muchos miles los que llenan la franja costera, en los zarzales, tierras de labor, setos, etc.



Estos raitanes vienen dende el norte d'Europa, tienen la pechera d'un anaranxáu rabiosu, tanto que asemeyen llinternes. Polo xeneral amás son confiaos enforma, muncho más que los nativos d'equí.

Estos petirrojos vienen desde el norte de Europa, tienen el pecho de un anaranjado rabioso, tanto que parecen linternas. Por lo general además son muy confiados, mucho más que los nativos de aquí.





De momento tan ocupaos en alimentase y reponer fuercies. Agora tócayos lluchar por los meyores territorios pa sobrevivir al hibiernu.  Los que no lo llogren seguirán el viaxe al sur, a otres zones de la Península Ibérica y el Norte de África.

De momento están ocupados en alimentarse y reponer fuerzas. Ahora les toca pelear por los mejores territorios para sobrevivir al invierno, y los que no los consigan seguirán el viaje al sur, a otras zonas de la Península Ibérica y el Norte de África.

No hay comentarios:

Publicar un comentario