domingo, 26 de octubre de 2014

Los primeros pimpines

El pimpín Fringilla coelebs ye un páxaru que non añera en Gozón, y si lo fae ye de forma aisllada, pero un buen númberu de ellos pasen equí l'iviernu.

El pinzón vulgar Fringilla coelebs es un pájaro que no anida en Gozón, y si lo hace es de manera aislada, pero un buen número pasa aquí el invierno.


Fai años munchos llegaben con les primeres borrasques serondiegues nel mes de ochobre, pero estos caberos años les borrasques fuertes non vienen hasta el mes de payares.

Hace años muchos llegaban con las primeras borrascas otoñales en el mes de octubre, pero estos últimos años las borrascas fuertes no vienen hasta el mes de noviembre.


Por ello agora vense bien pocos pimpines nel mes de ochobre, y la mayor parte d'ellos son xuveniles. Esta selmana tuve les mis primeres cites de la seronda, con dellos páxaros en San Xuan y otro güei  en Moniello, del que saqué estes semeyes. Los báramos grandes tarán equí en payares, ya con machos adultos.

Por ello ahora se ven muy pocos pinzones en el mes de octubre, y la mayor parte son juveniles. Esta semana tuve mis primeras citas del otoño, con algunos pájaros en San Juan y otro hoy en Moniello, del que saqué estas fotografías. Los bandos grandes estarán aquí en noviembre, ya con machos adultos.


2 comentarios:

  1. Anda, pues yo he visto uno, y no lé di importancia, Estaré pendiente.

    ResponderEliminar
  2. Pero en tu zona son numerosos criando Pilar, no vale...jeje Un abrazo

    ResponderEliminar