lunes, 27 de noviembre de 2017

Pioyinos al esconderite

Los pioyinos son páxaros insectívoros y bullindiegos, venceyaos a los árboles, del xéneru Phylloscopus, bastante pequeños. Son delles especies, toes muy asemeyaes, verdines y blanques. Munchos vense a lo llargu´l añu, en distintes époques, pero el que queda nel hibiernu ye el pioyín inglés Phylloscopus collybita.

Los mosquiteros son pájaros insectívoros y vivarachos, asociados a los árboles, del género Phylloscopus, bastante pequeños. Son unas cuantas especies, todas muy parecidas, verdes y blancas. Muchos se ven durante todo el año, en distintas épocas, pero el que se queda en el invierno es el mosquitero europeo Phylloscopus collybita.


El pioyín inglés vive n'Asturies to´l añu, pero na seronda lleguen munchos dende otros países europeos del norte a invernar equí. Arriben nos meses de ochobre y payares en buen númberu, y repártense por la campiña en pequeños báramos.

El mosquitero europeo está en Asturias todo el año, pero en el otoño arriban muchos desde otros países del norte europeo a invernar aquí. Llegan en los meses de octubre y noviembre en gran número, y se reparten por la campiña en pequeños bandos.



El sitiu más afayaízo pa atopalos a finales de la seronda son los árboles y arbustos de fueya caduca, onde tan a la gueta de pequeños invertebraos, nel envés de les caberes fueyes, enantes que éstes caigan al suelu. Pareciera que tan xugando al esconderite con el que los quiera agüeyar y saca-yos una semeya.

El sitio más favorable para encontrarlos a finales del otoño son los árboles y arbustos de hoja caduca, donde están a la busca de pequeños invertebrados, en el envés de las últimas hojas, antes de que éstas caigan al suelo. Pareciera que están jugando al escondite con el que los quiere observar y sacar alguna fotografía.



No hay comentarios:

Publicar un comentario