sábado, 28 de marzo de 2015

Tornen los milanos

El milán Milvus migrans ye de les primeres aves en tornar a Asturies dende África, onde pasen l'iviernu. Al poco de entamar el mes de marzu pueden vese esnalando pel conceyu Gozón, y a los pocos díes tan asitiándose nel territoriu onde van añerar.

El milano negro es de las primeras aves en volver a Asturias desde África, donde pasan el invierno. Poco después de empezar el mes de marzo pueden verse revoloteando por el concejo de Gozón, y a los pocos días están asentándose en el territorio donde anidarán.


Fai unos pocos años que los milanos s'asitiaron en Gozón, y tengo pa mí que va medrando la so población. Agora mesmo igual hay ente 10 y 15 pareyes repartíes pol conceyu, y el meyor sitio pa agüeyalos ye alredor del pantanu La Granda, onde hay tres pareyes. Ye ahí onde yo tomé estes semeyes güei pela mañana,

Hace unos pocos años que los milanos se han asentado en Gozón, y tengo para mí que va creciendo su población. Ahora mismo tal vez haya entre 10 y 15 parejas repartidas por el concejo, y el mejor sitio para verlos es alrededor del embalse de La Granda, donde hay tras parejas. Es ahí donde yo he tomado estas fotos hoy por la mañana.


Los milanos también son de les primeres aves en marchar, los caberos vense n'agostu, ensin terminar el branu, poco dempués de que los pollos dexen el ñeru.

Los milanos también son de las primeras aves en marcharse, los últimos se ven en agosto, sin terminar el verano, poco después de que los pollos dejan el nido.







No hay comentarios:

Publicar un comentario