jueves, 10 de diciembre de 2015

Pioyines y salgueres

Anque entamen a llegar nel mes d'ochobre, ye a partir de payares cuando la campiña asturiana principia a llenase de pioyines llegaes dende'l norte. Güei ya en avientu les sebes tan enllenes d'ellos.

Aunque empiezan a llegar en el mes de octubre, es a partir de noviembre cuando la campiña asturiana empieza a llenarse de mosquiteros comunes llegados desde el norte. Hoy, ya en diciembre, los setos están llenos de ellos.



A les pioyines prestayos rebuscar en los árboles y arbustos de fueya plana, picando ensin parar en el envés de les fueyes a la gueta de pequeños invertebraos. De toes elles les más frecuentaes son les salgueres Salix atrocinerea.

A los mosquiteros les gusta rebuscar en los árboles y arbustos de hoja plana, picando sin parar en el envés de las hojas a la búsqueda de pequeños invertebrados. De todas ellas las más freuentadas son los sauces Salix atrocinerea.




Les salgueres alcuéntrense sobre tou na ribera de los ríos y regatos, y son arbustos de fueya caediza. Nestos díes tan perdiendo les caberes antes de que llegue l'iviernu. En elles les pioyines alcuéntrese siempre en bálamos pequeños de unos pocos páxaros.

Los sauces se encuentran sobre todo en la ribera de ríos y arroyos, y son arbustos de hoja caduca. Estos días están perdiendo las últimas antes de que llegue el invierno. En ellas los mosquiteros se encuentran siempre en pequeños grupos de unos pocos pájaros.


No hay comentarios:

Publicar un comentario